giovedì, febbraio 16, 2006

hm

..det e veldigt rart det derrane med selvtillit. det handle om fart. det syns eg. jo mer fart, jo mer selvtillit, og vice versa. då kan ein jo trekka den slutningen at michael schumacher som e jævla flink på raske, flate bil - han har goe selvtillit.

og når eg sitte og potle med svamp, papir og et par pensler i rolig meditasjon øve gråtoner og brunsvarte farger, då har eg dårlig selvtillit? nei, eg tror farten komme innenfra. som i at hvis du føle ting e bra, så bler jaffal eg personligt litt kjappare liksom. eg e litt tøffare, ingen bøy i nakken og stødig radig gange. eller når eg e usikker, tar eg det roligt og tenke på kvert voldsomme steg.

selvtillit e kanskje som ein slags gasspedal. og ein gasspedal kan ein jo velga å bruka. girstangå, det må nå vera antall hobbyer eller ting som fylle opp agendaen.

dagsrevyen. nå.

Nessun commento: